súgó

  • 1.
    Mi ez az egész?

    A Zenekupon.hu a Zeneszöveg.hu társoldala, ahol időről-időre a zenéhez, előadókhoz, zenekarokhoz, koncertekhez, hangszerekhez köthető termékek, szolgáltatások jelennek meg. A kuponos oldalak jellegéből adódóan ezek a kuponok korlátozott darabszámban, és/vagy korlátozott ideig elérhető akciók. Az eredeti "bolti" árnál kedvezőbb áron biztosítják az adott termék, vagy szolgáltatás megvásárlásának lehetőségét.
  • 2.
    Hogyan értesülhetek a legújabb akciókról?

    Egyrészt érdemes minden nap ellátogatni hozzánk. Másrészt lehetőséged van rendszeres hírlevélre feliratkozni és így emailben tudunk értesítést küldeni Neked a legújabb megjelenésekről, akciókról. Párhuzamosan a Zeneszöveg.hu Facebook oldalán is megjelennek a legnagyobb akciók, csakúgy, mint a Zenekupon Facebookján, ahol minden megjelenésről értesülhetsz, csak egy like-ba kerül. A futó akcióknál van lehetőséged az "ÉRDEKEL" gombra kattintva (bejelentkezés szükséges) az érdeklődők táborához csatlakozni, ami azt jelenti, hogy kapsz egy email értesítést, amennyiben egy adott termék már csak 1 órán keresztül érhető el, vagy a rendelkezésre álló darabszám 5 alá csökkent.
  • 3.
    A kuponomat rögtön a vásárlás napján el kell használnom?

    Nem. Akkor használod fel, amikor akarod, de figyelj arra, hogy a kuponoknak van felhasználási idejük.
  • 4.
    Összevonható a kupon más kedvezményekkel is?

    Nem, kivéve ha erre külön felhívjuk a figyelmed.
  • 5.
    Meggondoltam magam. Visszakaphatom a pénzem?

    Kérjük vásárlásodat mindig gondold végig és csak akkor aktiváld, ha biztos vagy benne. A Zenekupon.hu közvetítő szerepet képvisel a partner cégek és közted, ezért sajnos nem biztos, hogy tudunk segíteni. Kérjük, írj nekünk egy e-mailt a info@zenekupon.hu e-mail címre és megpróbálunk eljárni az érdekedben.
  • 6.
    Mit tegyek, ha lejárt a kuponom?

    Sajnos, ha egyszer lejárt a kuponod, elveszíti az értékét. Ezért mindig figyelmesen olvasd el a kuponra vonatkozó feltételeket és figyelj a lejárati dátumra!
  • 7.
    Átruházhatom más személyre a kuponomat?

    Természetesen! Ugyan a vásárló neve lesz a kuponon feltűntetve, de az elfogadóhelyen a kuponod egyedi kódját fogják kérni, így nem szükséges, hogy Te magad válts be. Ugyanakkor figyelj arra, hogy illetéktelen kezébe ne kerülhessen a beváltatlan kuponod, mert érvényesítés után a kupon újra nem használható fel.
  • 8.
    A korábbi ajánlatok között találtam egy szuper kupont. Hogy vehetem meg?

    Sajnos a lejárt akciókat nem tudjuk újraaktiválni, esetleg a későbbiekben lehetséges hasonló ajánlat. Kövesd figyelemmel a Zenekupon.hu oldalt folyamatosan, esetleg iratkozz fel hírlevelünkre, nyomj egy lájkot a Zenekupon facebookján vagy nyomj rá az „Érdekel” gombra, hogy e-mailben is folyamatosan tájékoztathassunk aktuális ajánlatainkról és a meglévő készletről. Nehogy lemaradj!
  • 9.
    Tetszik a napi ajánlat, hogyan tudok regisztrálni?

    A regisztráció gyors és egyszerű. Egy rövid regisztrációs kérdőívet kell kitöltened és kész is. E-mailben küldünk neked egy megerősítést, a levélben szereplő linkre kattintva máris megerősített tagja vagy csapatunknak és indulhat a vásárlás! Sőt! Már Zeneszöveg.hu felhasználó vagy? Jó hírünk van, az ott használt felhasználóneved és jelszavad itt is működik.
  • 10.
    Tetszik az ajánlat, hogyan juthatok hozzá?

    Nagyon egyszerűen! Az ajánlat határidejének lejárata előtt kattints a "Megveszem most" gombra vagy a” Kosárba” gombra ami után már csak a fizetés van hátra. Fizetni többféleképpen tudsz, bankkártyával, banki átutalással, PayPal-lal vagy Zeneszöveg kredittel. • Kártyás fizetés: kártyádat azonnal megterheljük a vásárlás összegével, és elküldjük e-mailben a kuponodat. • Átutalásos fizetés: ebben az esetben a türelmedet kell kérjük. Az összeg megérkezése eltarthat pár napig bankoktól függően. Ha a banktól megkaptad a visszajelzést, hogy a pénzt levonták, nincs miért aggódni az összeg meg fog érkezni hozzánk. • Zeneszöveg kredit egyenlegedet azonnal megterheljük a vásárlás összegével. és elküldjük e-mailben a kupont. Postai úton vagy csekkel történő fizetésre sajnos nincs lehetőség.
  • 11.
    Üdülési csekkel, SZÉP kártyával, étkezési jeggyel, egészségkártyával, illetve egyéb utalványokkal tudok fizetni?

    A Zenekupon csak az ajánlat közvetítője és nem szolgáltatója, emiatt sajnos nincs lehetőség a fent említett fizetési eszközökkel rendezni a kupon árát.
  • 12.
    Tetszik az ajánlat, de csak banki átutalással tudok fizetni.

    Ha banki utalással fizetsz, jelen szabályok szerint elvileg 4 órán belül meg kell érkeznie az összegnek hozzánk, de maximum egy munkanapon belül (kivéve, ha ünnepnapon indítottad, akkor elképzelhető, hogy banktól függően ez tovább tart). Az utalásra maximum 72 óra áll rendelkezésedre, de figyelj arra, hogy ha az akció lejárta után érkezik meg hozzánk a megfelelő összeg, már nem biztos, hogy tudjuk teljesíteni rendelésedet. A legbiztosabb, ha az utalásos mód választása után maximum 24 órán belül átutalod az összeget. Ha a rendelés leadásától számított 72 órán belül nem érkezik meg számlánkra a megadott összeg, töröljük megrendelésed. Kupont és terméket csak abban az esetben küldünk (akár elektronikusan, akár futár segítségével), ha a megfelelő összeg a számlánkon jóváírásra került.
  • 13.
    Tetszik az ajánlat, mire vonatkozik pontosan a kedvezmény?

    Az ajánlat az oldalunkon leírt szolgáltatásokra, termékekre vonatkozik. Természetesen az ajánlatot tevő cégeknek egyéb szolgáltatásait is igénybe lehet venni a kupon felhasználásakor, de a kupon ezekre nem minden esetben ad kedvezményt. A szolgáltató általában a hagyományos áraikon szolgáltatja ezeket.
  • 14.
    Tetszik az ajánlat, megrendeltem, de nem fizettem ki.

    Ebben az esetben töröljük a rendelésed és nem küldünk kupont/terméket.
  • 15.
    Levonjátok a bankkártyámról az összeget, amint rákattintok a "Megveszem most" gombra?

    Nem, rendszerünk nincs összeköttetésben bankoddal. Semmilyen bankkártya adatot, PIN kódot nem kérünk és nem is tárolunk. Rendszerünk kizárólat az általad feltöltött Zeneszöveg-krediteket tartja nyilván és a "Megveszem most" azonnali vásárlási funkcióval annak terhére tudsz kedvezményesen (még akár a meghírdetett árnál is kedvezőbben) vásárolni. Ennek a vásárlási módnak az előnye a gyorsaság: az előre feltöltött kreditekből egy mozdulattal juthatsz a jobbnál-jobb akciókhoz. Amennyiben rendelkezel elegendő kredittel a számládon, levonásra kerül az kredit-összeg és küldjük is a kuponod/terméked - amit válaszottál.
  • 16.
    Hogyan kapok számlát a vásárlásról?

    A Zenekupon.hu oldalon történő vásárlást követően a számlát elküldjük számodra e-mailben, illetve az „Adataim” menüpont alatt is megtalálod. Ha krediteket vásárolsz, arról számlát kapsz a teljesítés időpontjában - amennyiben egyéb módszerrel fizetsz, akkor minden egyes vásárlásról külön számlát kapsz. A kreditekkel történt vásárlásokról bizonylatot is kapsz.
  • 17.
    Mennyire biztonságos a Zenekupon honlapján vásárolni?

    Rendkívül biztonságos. A Netlock Arany fokozatú biztonsági tanúsítványát használjuk a maximális biztonság érdekében. Fizethetsz nálunk bankkártyával, Zeneszöveg kredittel, PayPal-lal vagy átutalással. Ha úgy döntesz, hogy kártyával vásárolsz, a hitelkártya adataidat biztonságos rendszer továbbítja a fizetési felületre. Fontos! Bankkártya adataidat nem tároljuk a szerverünkön, sőt semmilyen formában nem kérjük Tőled, sem emailben, sem az oldalunkon. Ha nevünkben erre kérne valaki, vagy valamilyen szervezet, kérünk értesíts bennünket azonnal.
  • 18.
    Hogyan kapom meg kuponom?

    Elektronikus úton. Miután rendszerünk érzékelte befizetésed kiküldjük kuponod email-ben a regisztrált email címedre, illetve bejelentkezve megtalálhatod a honlapunkon található „Adataim” menüpontban.
  • 19.
    Vásároltam egy kupont, de nem érkezett meg

    Amint beérkezik hozzánk a rendelésed összege, rendszerünk kiküldi számodra a kupont (banki átutalás esetén ez egy munkanap is lehet). Ha 24 órán belül nem érkezik meg, akkor a honlapunkra belépve a Adataim/Vásárlásaim fül alatt ellenőrizheted. A leveleink esetenként a levélszemét/spam/junk mappádba kerülhetnek, nézd meg ott is. Ha megtaláltad, nincs más dolgod, mint kinyomtatni és beváltani. Ha sehol sem leled, hívj vagy írj nekünk a info@zenekupon.hu címre! A regisztrációnál használt név és e-mail cím szerepeljen a nekünk írt levélben, mert csak így tudunk gyorsan segíteni! Ha a számlavezető bankodtól megkaptad az igazolást a levonásról, de nálunk nem jelenik meg, arra kérünk keress minket elérhetőségeinken, megkeressük a probléma okát és indokolt esetben munkatársaink fogják iküldeni számodra a kupont.
  • 20.
    Vásároltam egy kupont, hogyan használhatom fel?

    A beváltáshoz szükséges információkat mind az ajánlatban, mind a kuponon megtalálod.
  • 21.
    Vásároltam egy kupont, hányan használhatjuk fel?

    Alapesetben egy ember egy kupont használhat fel. Egyes ajánlatoknál van lehetőségünk több kupont is igénybe venni, vagy egy kupont több ember is felhasználhat. Az ajánlat leírásában mindig egyértelműen megtalálod, milyen lehetőségekkel tudsz élni.
  • 22.
    Vásároltam egy kupont, de nem tudom használni.

    Ha a felhasználási időn belül írsz nekünk, a info@zenekupon.hu címre, mindent megteszünk, hogy megoldjuk a problémát. Ne aggódj, a befizetett összeg nem vész el.
  • 23.
    Szeretném a véleményemet a tudomásotokra hozni. Hogy tehetem meg?

    Ennek legegyszerűbb módja, ha email írsz nekünk a info@zenekupon.hu címen.
  • 24.
    Írtam az ügyfélszolgálatnak, de még nem kaptam választ, mi történhetett?

    A leveleket időrendi sorrendben dolgozzuk fel. Szíves türelmedet kérjük, ügyfélszolgálatos kollégáink folyamatosan azon munkálkodnak, hogy minél hamarabb választ kapj kérdésedre és megoldják a problémát.
  • 25.
    Hívtam az ügyfélszolgálatot, de nem értem el őket, mi történhetett?

    Az ügyfélszolgálat munkanapokon 9 és 17 óra között áll rendelkezésedre. Ha esetleg a telefon kikapcsolt állapotot jelez akkor is csak foglalt a vonal, kérünk, próbálkozz többször. Kiszállítással kapcsolatban (ha kiszállítást is kértél a termékhez) a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálata áll rendelkezésedre munkanapokon 7-20 óra között a +36 1 802 0265-ös telefonszámon.
  • 26.
    Milyen csatornákon érlek el titeket?

    • E-mail: info@zenekupon.hu

    • Telefon: +36 20 479 2949(munkanapokon 09:00 – 17:00

    • Facebook: http://www.facebook.com/zenekupon
  • 27.
    Megvásároltam a kupont, de még mindig nem érkezett meg a termék.

    A kupont és vele a kedvezményt a Zenekupon.hu biztosítja, a terméket pedig a meghirdetett szolgáltató. Emiatt fontos hogy a szolgáltatónál is leadd megrendelésed a kuponkódod segítségével, az ajánlatban leírtak szerint.
  • 28.
    Hogyan jut el hozzám a termék?

    • Személyes átvétel: Egyes ajánlatoknál biztosít a szolgáltató személyes átvételi lehetőséget. Ennek előnye, hogy nem szükséges fizetni az esetleges szállítási költségért.

    • Kiszállítás: A termékeket, szolgáltató partnerünk a GLS futárszolgálat juttatja el a megrendelőhöz az akcióban feltüntetett áron felül további 1000 Ft-ért (+100 kredit). Külön emailt küldünk a szállítással kapcsolatos információkkal, illetve nyomon is követheted a csomagod útját az emailben megjelölt módon. A GLS futárszolgálat ügyfélszolgálata munkanapokon 7-20 óra között a +36 1 802 0265-ös telefonszámon érhető el.
  • 29.
    Nem fogadja el a kuponkódot a szolgáltató rendelési felülete.

    Ennek több oka lehet:

    • Nem kezdődött el a beváltási időszak: A felhasználási időt az ajánlat leírásában, illetve a kuponon ellenőrizheted.

    • Az egyedi kóddal próbálkozol: A kuponkódot minden esetben a kupon jobb felső részén találod, az egyedi kód csak a befizetéshez kellett.

    • Nem megfelelő rubrikába írod: Egyes szolgáltatók honlapján lehetőség van egyéb promóciós kódot is beírni és ehhez külön rubrikát biztosítanak, ám ez nem minden esetben alkalmas arra, hogy a kuponkódod is érvényesítsd. Minden termékre szóló ajánlatunknál vagy a leírásban, vagy a szolgáltató honlapján szerepel, hogy hova szükséges beírnunk a kuponkódot.

    • Jelenleg is fut az ajánlat honlapunkon, de a beváltási idő már elkezdődött: Az akció hosszabbításra került, emiatt minden nap frissített kuponkód listát küldünk partnerünknek. Előfordulhat azonban hogy szolgáltató csak a következő munkanap tudja felvinni azt a rendelési felületére. Türelmedet kérjük ez esetben, hamarosan működni fog a beváltás.

    • Ha egyik sem, akkor kérlek keress minket az alábbi elérhetőségeken, hogy orvosolni tudjuk a problémát:

    - E-mail: info@zenekupon.hu

    - Telefon: +36 20/479 2949(munkanapokon 09:00 – 17:00)
  • 30.
    Megérkezett a termék, de nem azt kaptam ami az ajánlatban le van írva vagy hibás.

    Ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot. Lehetőség szerint kicseréljük számodra a terméket, vagy szervízbe küldjük - indokolt esetben visszavesszük.
  • 31.
    Házhozszállítással rendeltem, de elfelejtettem megadni a termék méretét/színét!

    Nincs semm baj. Valószínűleg nemsokára keres egyik kollegánk az általad megadott elérhetőségeid egyikén. Ezt megvárhatod vagy minél előbb pótold ezt az információt az info@zenekupon.hu e-mail címen, így elősegítve a gyors kiszállítást E nélkül az adat nélkül sajnos nem tudunk elgetteni rendelésednek.

Töltsd fel egyenleged

Iratkozz fel hírlevelünkre!
Vásárlás menete
  • 1. Kattints a termékre!
  • 2. Ismerd meg jobban!
  • 3. Válaszd ki, hogyan szeretnél fizetni!
  • 4. Váltsd be a kuponodat!
Hollywood Rose: Piknik a Holdon CD
Hollywood Rose: Piknik a Holdon CD
-20%
Akár:750 Ft
Helytelen felhasználónév vagy jelszó!